Re: wirusek - podmienia notepad.exe

Autor: BoBs \(Slawek\) (access_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 01:16:09 MET

Użytkownik "jotes" <jotes_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "bogdan" napisał w wiadomości

 I jeszcze ciekawostka; jesli zarazony komp jest podlaczony w sieci to sa
zarazone
> notepady we wszystkich kompach.
Nie we wszystkich, ja mam siec 4 komputery i jakims cudem nie wiem jeszcze
dlaczego zainfekowal "tylko" dwa. Systemy na wszystkich komputerach Win98,
na jednym licencjonowany (do niedawna) MKS. Jego prenumeraty nie ponowilem
wlasnie ze wzgledu na fakt nie rozpoznania tego wirusa. Bylo to w
pazdzierniku br.
Moze ktos wie dlaczego tylko dwa????
Pozdrowienia
BoBs