Re: Czy mozna uzywac naraz karty dzwiekowej zintegr. i PCI ???

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 20:19:33 MET

In article <slrn92q0b8.g4.gruesome_at_muyc.sorkwity.nmr.pl>, "gruesome [Artur
Siekielski]" <gruesome_at_go2.pl> wrote:
> Mam taki problem, ze chcialbym zmienic karte dzwiekowa. Dotychczas
> posiadana to cmi8738 zintegrowana. W biosie lub zworka mozna ja
> wylaczyc, lecz powoduje to takze wylaczenie modulu AMR (Audio Modem
> Raiser), z ktorego musze korzystac.
Ja nie tylko tak mam, ale tez nie mam innego wyjscia.. mam na plycie
(ibm-owska z lx na pokladzie) crystal 4261 i po wlozeniu sb live,
wylaczylem karte na plycie w biosie.. co sie okazalo, to, ze sb strasznie
kiepsko wtedy dzialal.. rwal niewiadomo czemu dzwiek, a gry dosowe
wieszaly mi kompa.. rozwiazaniem bylo ponowne uaktywnienie karty na
plycie i reinstalacja sterownikow... teraz jest tak smiesznie, ze sb jest
podlaczona do kompowych glosnikow, a crystal do wiezy.. wiec mozna np
grac w 'mechanika' i sluchac mp3:>

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming