Re: DURON

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 06:50:21 MET

> Ok, a jak mi w BIOSie i VIA Hardware Monitor pokazuje, ze mam ok 55-58
C? - To
> [...]
mam
> duzy radiator, ktory jest raczej dobrze zamontowany - sprawdzalem...
> Tylko jedno mnie dziwi - na procesor mam naklejone takie 4 gabeczki male,
zeby
> procesor nie stykal sie z radiatorem... a to chyba bez sensu - bo nie
sadze,
> zeby one przewodzily tak doskonale cieplo...tak ma byc czy jak?
> A jak jest z silikonowa pasta przewodzaca cieplo? - jak ja sie naklada?
> tak po prostu sie na procesor ja wylewa? - Traci sie wtedy gwaracja

jak masz kompa na gwarancji to najlepiej idz z nim do serwisu
oni tam popatrza i ocenia
a paste silikonoawa naklada sie w taki sposob ze
biezesz jeje trche na palec tak jak krem
p nakladasz ja od gory na procka
na taki kwadracik

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet