Re: Samowolny restart - POMOCY

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 06:48:22 MET

> Od jakiegos czasu moj komp sam sie resetuje.Wysepowalo to raz na 2
tygodnie
> czasem czesciej ,a czasem rzadziej. Teraz to prawie nalogowe. Bardzo
czesto
> po takim samowolnym restarcie nie chce sie uruchomoc - monitor nie
startuje,
> a plyta wydaje regularne dlugie pojedyncze sygnaly (bios AWARD'a).Trzeba
> wtedy nawet kilka razy wylaczyc i wlaczyc kompa... i wstanie.Czasem przed
> takim restartem winda wywali jakis wyjatek lub cos zwisnie.
> [...]
abit i wszystko jasne
jeyem pewien ze to wina plyty w abitach to
standart a moze dojsc do tego ze nie bedzi
sie chcial uruchomic albo wylaczyc!!!!!!!!!!!!
taki sygnal to przewaznie brak kontaktu z karta graficzna
sprboj ja docisnac a najlepiej wymien plyte glowna
np na asusa:)

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet