Re: Pomocy - dukarka HP

Autor: leszek (paleszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 10:43:15 MET

--
Leszek Pawlak
Użytkownik Kaczor <marcinkaczorowski_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90dj43$52i$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Mam drukarkę HP 670C
> Zapchała mi się dysza i zgodnie z zaleceniami uczestników którejś z grup
> dysk. wsadziłem pojemnik z tuszem do słoiczka ze spirytusem prawie na
dobę.
> I co się okazało. Po włożeniu pojemnika do drukarki, przesala ona w ogóle
> drukować. Po przyłożeniu chusteczki higienicznej do dysz, płynie z nich
nie
> atrament ale spirytus. Czy gdzieś popełniłem błąd? Może trzeba było
zamknąć
> odpowietrzenie pojemnika. Innym problemem jest to ze odkleiły się
> [...]
stron calkowiecie zaczernionych.
Jak nie zadziala to kup "strzykawke" z atramentem czarnym i napompuj tyle w
pojemnik aby z niego dolem wylecial atrament.( tzn. przeplucz do atramentem)
Troche sie ubrudzisz ale musi zadzialać.
A na przyszlosc polecam odtykanie zaschnietych pojemnikow poprzez moczenie
ich na kilka minut we wrzątku a potem program czyszczący w drukarce. Ten
patent pomaga nawet na stare pojemniki