Pomocy - dukarka HP

Autor: Kaczor (marcinkaczorowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 14:51:50 MET

Mam drukarkę HP 670C
Zapchała mi się dysza i zgodnie z zaleceniami uczestników którejś z grup
dysk. wsadziłem pojemnik z tuszem do słoiczka ze spirytusem prawie na dobę.
I co się okazało. Po włożeniu pojemnika do drukarki, przesala ona w ogóle
drukować. Po przyłożeniu chusteczki higienicznej do dysz, płynie z nich nie
atrament ale spirytus. Czy gdzieś popełniłem błąd? Może trzeba było zamknąć
odpowietrzenie pojemnika. Innym problemem jest to ze odkleiły się silikonowe
wałeczki znajdujące się obok płytki z dyszami.
Czy cos da się jeszcze zrobić? Może ma ktoś doświadczenie z czyszczeniem
dysz w HP?

Z gory dzięki za pomoc
Marcin