MONITORY 17 " -słowko w temacie

Autor: Loud3r (radekm_at_shnet.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 19:08:01 MET

Chcialem sie podzielic swoimi uwagami w modnym ostatnio temacie.
Podobnie jak inni dosyc dlugo szukalem porzadnej 17.
Jako ze pracuje w firmie komputerowej mialem mozliwosc posprawdzania kilku
monitorkow.Moja konkluzja jest taka ,ze nie ma co sie napalac na kineskopy
nowej generacji (tzn plaskie).Albo jest to FD trinitron z ktorym trzeba
obchodzic sie delikatnie(no i te paski no i obraz ten kojarzy mi sie z lcd -
jest jakby lekko rozmydlony), albo wklesle flatrony .Praktycznie kazdy
rodzja kineskopu ma jakies wady.
Ja sie zdecydowalem na Panasonica pl 70i - ma bardzo male wymiary i bardzo
dobre parametry(martwio mnie jedynie plotki o krotkiej zywotnosci tych
krotkich kineskopow).
Bylem bardzo mile zaskoczony jakoscia obrazu Daewoo 712 d
(prosze bez usmieszkow) - ma bardzo dobre parametry.przy niskiej cenie.
No coz takie sa moje odczucia po kilku tygodniowej "przebieraninie" -
klasyczny kineskop jeszcze sie broni

--
pzdr
      mailto