Re: MONITORY 17 " -s³owko w temacie

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 22:55:04 MET

U¿ytkownik "Loud3r" <radekm_at_shnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Chcialem sie podzielic swoimi uwagami w modnym ostatnio temacie.
> monitorkow.Moja konkluzja jest taka ,ze nie ma co sie napalac na kineskopy
> nowej generacji (tzn plaskie).Albo jest to FD trinitron z ktorym trzeba
> obchodzic sie delikatnie(no i te paski no i obraz ten kojarzy mi sie z
lcd -
> jest jakby lekko rozmydlony),

1) Zasadnicza sprawa: Jak± masz karte graficzn±?
2) co znaczy "rozmydlony" ??? na badziewnej karcie graficznej (tzn.
pracuj±cej na granicy parametrów) tak siê dzieje...
3) najlepsze kineskopy to wlasnie FD Trinitron Sony (oczywi¶cie nie licz±c
Diamondtrona Mitsubishi, ale to inny przedzia³ cenowy)...
4) wiem bo sam wybieralem, przerzucalem, mieszalem, ogladalem... ró¿ne
monitory

Rafal