Re: nagrywarka i blad!

Autor: Starfire (starfire_at_toya.net.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 19:11:10 MET

Czesc

> Ale powinna być taka linia dwóch niebieskich rezystorów koło
tyczki. --->>> KOLO JAKJEJ WTYCZKI? OD zasilania? i co mi to da?

> BTW ID ustaw na 3 zgodnie z opisem na napędzie.
>
> Kontroler też musi być zaterminowany. Jaki zresztą masz do tego kontroler?

KOTROLER TO SYMIOS LOGIC, ale wczesniej na innych ladnei chodzil! Nie wiem
gdzie sie go terminuje ale nic wczesniej nie ruszalem i bylo ok! Ale dziwi
mnie to ze 2 plyty mi nagrala!!! jesli nagrala to chyba znaczy ze jest
wszystko ok tylko padla nagrywara nie? Z tym ze w servisie powiedzieli ze
jest ok!

> Ze strony WWW producenta kontrolera najlepiej...
Aspi mam juz najnowsze

> BTW jakiego programu do nagrywania używasz?
nero najnowsze i winoncd 3,7 oba sie wywalaja!

> I proszę jeszcze -- pisz poprawnie (czyli _pod_ cytatem, a nie na górze
> listu) i wycinaj sygnaturkę osoby, której odpisujesz...
ok sorry

Pozdrawiam