Re: nowa nagrywarka, uszkodzona płytka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 15:58:24 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Jacek Poplawski
twierdzi ze.......
: Wczoraj WP przysłała mi nowiutkiego Teaca 4x4x32. Oczywiscie zaraz zabrałem
: się za czytanie CD-Writing-HOWTO, instalację oprogramowania i nagrywanie.
: Miałem w domu 3 płytki CDRW: Basf, Samsung i TDK. Wybrałem - jak mi się
: wydawało najgorsza - czyli Samsung.

E tam... samsung spokojest... nagralem 2 - wszystko oki :) Gorzej z
SmartBuy'em i Sony. Smartbuy'owi nosnik znazl przy nagrywaniu:
(hdd Error 0x07 {Cannot write}; Input/Output error).

A Sony... kupilem 3 sztuki... po 3.99 za jedna. No i biore robie sobie
ISO. jest. 648MB w wielkosci... nagrywam pierwszego soniaka. Nagralem,
wlozylem do asus'a... nawet sie nie rozpedzily tylko pokazalal:
(hdc Error 0x09 {Incompatible medium}).

Nagrywarka tez go nie widziala. Nagralem drugiego soniaka z tym ISO.
To samo. Wqrwiony nagralem trzeciego - IDENTYCZNIE. No to biore CD-R
imation. Naralem tez zarabany ISO - no i go widac... glupie, nie? :)

Jeden soniak u mnie wisi na scianie, 2 inne - polazlem do sklepu i mi
zwrocili je w Verbatimach (bo Sony kupilem ostaenie sztuki).

: Pod koniec nagrywania (580MB około)
: program się wykrzaczył. Spróbowałem jeszcze raz (myslałem, że dałem za dużo
: danych) ale znowu w tym miejscu. Spróbowałem nagrać 60MB - działa bez problemu.
: Wziałem rano płytkę Basfa i bez problemu nagrałem 619MB. Czyli prawdopodobnie
: winna była ta płytka Samsunga. Na jej boku widzę jakis biały slad, ale zupełnie
: z boku płytki. Czy płytka nagrywana jest "od srodka" do zewnatrz?

Od srodka na zewnatrz. Teac nie mogl nagrac w miejscu gdzie masz ten
slad i po prostu powiedzial "fuck Szamszung" :)

: Zastanawiam się, czy jest sens kupować płytki CDR, jesli tamta padnie pod
: koniec to będzie do wyrzucenia...

Sens.... no wiec - cena. Albo to ze CD-R zwykle sa czytanie jako
Audio, CDRW nie za bardzo... co tam jeszcze... no jaka mowilem - cena
:)

: Własnie - czy istnieje możliwosć naprawienia płytki, której nagrywanie
: zatrzymało się? (to pytanie raczej do użytkowników Linuxa)

Jak jest to R/W to wpisz:
'cdrecord blank=help' - dostajesz instrukcje dot. blanku
a dalej to:
'cdrecord dev=?,?,? speed=4 blank=xxxxx'

no i zawsze opalca sie wpisac 'man cdrecord' :)))

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|