Re: nowa nagrywarka, uszkodzona płytka

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 22:28:49 MET

Witold Wilk wrote:
>Od srodka na zewnatrz. Teac nie mogl nagrac w miejscu gdzie masz ten
>slad i po prostu powiedzial "fuck Szamszung" :)

czyli tu dobrze myślałem

>Sens.... no wiec - cena. Albo to ze CD-R zwykle sa czytanie jako
>Audio, CDRW nie za bardzo... co tam jeszcze... no jaka mowilem - cena
>:)

no tak, ale CDRW mogę próbować do skutku, a CDR boję się stracić, chociaż
jeśli są po 3 zł...

>Jak jest to R/W to wpisz:
>'cdrecord blank=help' - dostajesz instrukcje dot. blanku
>a dalej to:
>'cdrecord dev=?,?,? speed=4 blank=xxxxx'

mi nie chodzi o czyszczenie, lecz o "zakończenie sesji" czy jak to się nazywa,
aby to co zostalo nagrane było widziane

>no i zawsze opalca sie wpisac 'man cdrecord' :)))

czytałem go dosyć dokładnie, tak jak HOWTO

--
Love is automatic pleasure
Virtual reality