Re: Jaki dysk wybrac

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 16:06:05 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Radoslaw Sokol,
twierdzi ze.......
: > NIE KUPUJ FUJITSU TO JEST STRASZNE GOWNO
: > najlepiej kup segate i wyloncz w nim ata 66
:
: Tak, tak, radz dalej. Akurat Seagate to bardzo przeciętne dyski (głosne,
: awaryjne).
  ^^^^^^^^^
ROTFL :P z 5 moich - wszyskite chodza dlugo i poprawnie - nawet po 5
latek... cus chyba sie nasluchales dziwnych rzeczy ;>

Co do przecietnosci - U sa ponizej normy jesli chodzi o szybkosc, ale
sa ciche (porownywalne z Fujitsu 8,4 GB - _mialem_ ale juz nie mam...
patrzaj nizej: ), i malo awaryjne. Nie mowiac o ich niebywalej
wytrzymalosci na uszkodzenia... :)

: Fujitsu sa znacznie lepsze (choć może nieco wolniejsze).

Fujitsu sa spoko tydzien, dwa, ale potem sie p*****a jesli chodzi o
serie 8,4 GB. Mialem dwa, kolejno tego "producenta" - wlasnie 8,4GB. A
jako trzeci w zamian dostalem ST 36241 i chodzi az milo juz ponad rok.

Co do innych Fuj_itsu - nie mialem zbytnio styku, ale kilka dni temu
kumplowi padl nowiutki 30GB tejze firmy... Czyli jeszcze sie nie
zmienili :( Chociaz u kilku znajomych sa wlasnie Fujitsu... i dzialaja
oki...

: Jeszcze masz jakies propozycje równie dobre? :-)

Ja mam - IBM DTLA :))) Obecnie jedne z najlepszych :) [Ja i tak z
mojego sentymentu do Seagate'a bralbym cos z serii Uxx :))) ]

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|