nowa nagrywarka, uszkodzona płytka

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 11:06:04 MET

Wczoraj WP przysłała mi nowiutkiego Teaca 4x4x32. Oczywiście zaraz zabrałem
się za czytanie CD-Writing-HOWTO, instalację oprogramowania i nagrywanie.
Miałem w domu 3 płytki CDRW: Basf, Samsung i TDK. Wybrałem - jak mi się
wydawało najgorszą - czyli Samsung. Pod koniec nagrywania (580MB około)
program się wykrzaczył. Spróbowałem jeszcze raz (myślałem, że dałem za dużo
danych) ale znowu w tym miejscu. Spróbowałem nagrać 60MB - działa bez problemu.
Wziąłem rano płytkę Basfa i bez problemu nagrałem 619MB. Czyli prawdopodobnie
winna była ta płytka Samsunga. Na jej boku widzę jakiś biały ślad, ale zupełnie
z boku płytki. Czy płytka nagrywana jest "od środka" do zewnątrz?
Zastanawiam się, czy jest sens kupować płytki CDR, jeśli tamta padnie pod
koniec to będzie do wyrzucenia...
Właśnie - czy istnieje możliwość naprawienia płytki, której nagrywanie
zatrzymało się? (to pytanie raczej do użytkowników Linuxa)

--
Don't talk to strangers
'Cause they're only there to make you sad