Re: Asus 50x

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 15:38:32 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) hattab, twierdzi
ze.......
: > ale to jest tylko teoria :) chodzi rowniez tez o zastosowanie. Jak
: > pamietam mowiles cos o kopiowaniu plytek do nagrywarki? czyli jeli
: > chodzil przez ~20 minut (4x CDR) to sie nagrzal... no i sie z tego
: > powodu sp..... rozrusznik. Taka teoria dlaczego u mnie tyle chodzi -
: > cieplo nigdy na zaden sprzet nie dzialalo dobrze ;) a asus ma to do
:
: No, no.. ;), to tylko teoria. A bylo to tak: nie mialem wtedy CDR-a zadnego,
: plyty czytalem nieczesto. Drugi z napedow (S400) padl po tym jak
: katalogowalem sobie cdeki (zmienialem ok. 15 plyt). No to jest kolejna
: paranoja w tym Asus-ie - mam czekac az "ostygnie" ;) ?

Hmmm... moze by tak wziac i ustawic jakos wentylator, by go owiewal?
;)

A to katalogowanie, to bylo czytanie calych (650 MB) plytek, czy tylko
informacji o tym co na nich jest? :) Bo jesli to drugie - przegrzac
sie to raczej trudno... moze jest tez walniete na czeste
przyspieszanie/zwalnianie? :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|