528MB czy 15 GB

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 22:15:32 MET

Mam dysk IBM 15 GB i zauwazylem ostatnio cos ciekawego.
Podczas startu kompa w tabelce tam gdzie wyswietlane sa
przerozne informacje o sprzecie jest napisane, ze mam tylko 528MB.
W setupie i w windzie wszystko niby jest OK.
Ktos wie o co w tym chodzi???
Mam sprzet:
plyta MS-6163 Pro, PIII 450 MHz, dysk IBM 15 GB (UDMA 66), 128 MB RAM,
itd...
No niby plyta nie obsluguje UDMA 4, tylko 2, no ale to chyba nie ma nic do
rzeczy,
bo kiedys bylo OK.
Kumpel mial podobny problem z Segate'm i w serwisie wymienili mu na nowy.
Tylko jest problem, bo raz, ze trzeba czekac, a dwa ze zostac bez
twardziela...
dopiero zamierzam kupic drugiego.