Re: 528MB czy 15 GB

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 22:46:14 MET

raczej ma wplyw ze plyta nie obluguje ata66 ale
wtedy krzaczylo by sie w win choc nie musi
przeloncz ata66 na 33 i sprawdz czy wtedy bedzie ok
fajnie by bylo jak by twardziel byl podlaczony zwyklym paskiem
a nie ata66
sprawdz co bios wypisuje jak mu dasz autodetect ide
moze bios sie krzaczy ale to malo prawdo podobne

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet