Re: Pingowanie serwerow

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 03:13:42 MET

Green2 wrote:

> a co to qrde daje takie dzielenie?

Jak to co? Szybsze ściąganie: niewiele, ale szybsze - szczególnie jak każdy
kawałek leci z innego miejsca
No bo tak: jest sobie sieć, a na niej kilku użytkowników i każdy coś ciągnie
powiedzmy z jednego serwera - więc serwer (lub najwęższe gardło sieci, czyli
jakiś wolny Router) musi kolejno ubsłużyć po jednym pakiecie od każdego...
Więc chyba lepiej, że za jednym przebiegiem uwzględni mnie dwa razy???
(Sory za mieszanie, ale mam nadzieję, że to ktoś jaśniej wytłumaczy, bo ja
właśnie śpię...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|