Re: 528MB czy 15 GB

Autor: BigPiotr (piotr_jamroz_at_inetia.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 19:11:26 MET

Popatrz na dysk z tyłu. Są tam najprawdopodobniej zworki ustawiające go na
15 lub 16 głowic. Zmień to ustawienie i spróbuj. Czasem będzie potrzebne
nowe ustawienie partycji. Mój IBM 14,5 chodzi na: CHS Normal, inaczej widzi
go bios jako 528. Ciekawe, że z drugim dyskiem chodzi tylko jako LBA,
samodzielnie CHS.

Pozdrowienia Piotr