Re: Asus 50x

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 03:07:17 MET

Uzytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisal w wiadomosci
> W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) hattab, twierdzi
> ze.......
> : Asus S500 bedzie czytal dane subkanalowe i wszystkie popularne
> : zabezpieczenia bez problemu. Dokladny wykaz tego co czyta znajdziesz tu:
> : http://home.onet.co.uk/~cloneclinic/hardware.htm
> : Btw: Lepiej kup Teac x40. Asus-y nie sa zbyt wytrzymalymi napedami. Na
> : Teac-a dostajesz 2- letnia gwarancje (no i czytaja absolutnie wszystko
;))
Hi!
No wlasciwie to niejestem tego pewien. W opcjach CloneCD po zaznaczeniu
opcji odczytu
ReadSubcannel Data oraz ReadSubcannel audio program CloneCD2.8.3.1 twierdzi
ze niemozliwe jest odczytywanie Subcannel zarówno dla audio jak i data wiec
moze bios Asusa nowy dal by ta mozliwosc mam 3.4H - czy jest nowszy dla
Asusa ? Szukalem na stronie ale nic nie znalazlem. Natomiast Creative CD-RW
12x10x32 robi to bezproblemowo ale szkoda mi nagrywarki do czytania danych.

"Btw: Lepiej kup Teac x40. Asus-y nie sa zbyt wytrzymalymi napedami" tak
moze masz i racje tylko czy warto sprzedawac idealnie pracujacy naped Asusa
który czyta wszystko jak na razie u mnie oprócz Subcannel pod CloneCD
zreszta CdRwin równiez Read subcode information pokazuje jako nieaktywny a
jak jest u uzytkowników Asus S500 ?
Za wszystkie rady wielkie thx.