Re: Asus 50x

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:32:46 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) SNC, twierdzi
ze.......
: > Taki crash test, ale asus _ulomny_ nie jest - jego newralgicznym
: > punktem jest rozrusznik plyty - tylko ta czesc. Reszta jest naprawde
: > swietna :) Tylko, ze rozrusdznik w niektorych modelach sie rypie - jak
: > wiele osob zauwazylo. Taka pieta achillesa :)
:
: Tylko, czy tez az ? Odczulem to na wlasnej skorze, 2 napedy w ciagu 1,5 roku
: :(.

Ja na razie mam juz od poltora roq asus'a S450/A i jest wszystko w
porzadku - podejzewam, ze kontroler/rozrusznik w asusie ma klopoty
przy przegrzaniu - spala sie. dlatego ja mam zwykle przestawionego
asusa na 4x, a w linuchu jesli musze cos skopiowac, to tylko raz.

ale to jest tylko teoria :) chodzi rowniez tez o zastosowanie. Jak
pamietam mowiles cos o kopiowaniu plytek do nagrywarki? czyli jeli
chodzil przez ~20 minut (4x CDR) to sie nagrzal... no i sie z tego
powodu sp..... rozrusznik. Taka teoria dlaczego u mnie tyle chodzi -
cieplo nigdy na zaden sprzet nie dzialalo dobrze ;) a asus ma to do
siebie, ze grzeje sie nieziemsko :(

: Przeciez nie bede plyt reka startowal ;>.

Scrathing? ;)

: Ale zgodze sie z tym, ze Asus-y swietnie czytaja, chociaz IMO Teac i tak
: lepszy ;)

TEAC jest *naj* lepszy :)W nagrywarkach TEAC ustepuje plextorkowi, ale
w napedach chyba go wyprzedza (znajomy sklep podbudowany opinia o
nagrywarkach sprowadzil sobie 10 sztuk CD_ROM plekstorka... 3 juz
zostaly zwrocone z 8 sprzedanych... po 3 miesiacach).

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|