Re: SBLIVE 5.1 - jak to podlaczyc !

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 03:28:55 MET

Użytkownik "Beer" <beer_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Witam ...
>
> Stalem sie ostatnio szczesliwym posiadaczem (chociaz
> teraz jestem juz nieszczesliwym), karty SBLive! 5.1 i jak na
> razie nie ma takiej mocy na swiecie ktora moglaby zmusic ta
> karte do dzialania w trybie DolbyDigital 5.1 z zewnetrznym
> urzadzniem (tzn. z amplitunerem YAMAHA 595a). Nie dziala ani
> w grach, ani w trakcie odtwarznia filmow DVD (choc poprzednia
> karta tzn. SBLive 1024 potrafila w trakcie odtwarzania filmow DVD
> przez PowerDVD przesylac do amplitunera dzwiek w formacie DD 5.1).
Hi!
W grach DD5.1 ??
W grach masz mozliwosc uzyskania dzwieku przestrzennego w systemie EAX lub
umierajacym A3D i wtedy najlepiej podac sygnal na wejscia analogowe
ampliunera (3D uzyskujesz po rozkodowaniu przez karte muzyczna i podanie
kazdego kanalu oddzielnie) natomiast jezeli uzywasz materialu dzwiekowego
zapisanego w formacie DD5.1 to rzeczywiscie dziwne ze nie dziala Ci DD5.1
sprawdz czy masz w opcjach PowerDVD ustawione jako wyjscie UseSPDif out i
obowiazkowo Live! Ware 2.0 lub lepiej nowszy.
BTW jakiego materialu dzwiekowego uzywasz czy napewno jest to material DD5.1
?