Re: Asus 50x

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 15:44:13 MET

Uzytkownik "Hallucinogen" said:

> No wlasciwie to niejestem tego pewien. W opcjach CloneCD po zaznaczeniu
> opcji odczytu
> ReadSubcannel Data oraz ReadSubcannel audio program CloneCD2.8.3.1
twierdzi
> ze niemozliwe jest odczytywanie Subcannel zarówno dla audio jak i data
wiec
> moze bios Asusa nowy dal by ta mozliwosc mam 3.4H - czy jest nowszy dla
> Asusa ? Szukalem na stronie ale nic nie znalazlem. Natomiast Creative
CD-RW
> 12x10x32 robi to bezproblemowo ale szkoda mi nagrywarki do czytania
danych.

No to powiem ci jak u mnie bylo. Ja co prawda uzywalem S400, i subchannels
odczytywalem w Nero, kilka plyt skopiowalem, chociaz zdarzylo sie pare razy,
ze sie zawiesil po rozpoczeciu odczytu ;). (byc moze to byla kwestia
zabezpieczen - S400 nie czyta SecuRom i paru innych). A o S500 pytalem sie
znajomego - powiedzial ze bez problemu idzie (CDRwin). CloneCd nie
probowalem (sam program sie zawieszal).
A nagrywarki mozesz uzyc spokojnie, w koncu to tylko 2 minutowy zrzut plyty
do image-u ;). Chyba, ze ci zalezy on the fly.
Btw: Ja juz S500 nie kupilem, trzeci Asus w 1,5 roku to dla mnie za duzo ;>

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl