Re: nagrywarka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:19:50 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Tomasz Stafinski,
twierdzi ze.......
: > E tam.... jak sie w linuchu rozpedze to mam 255 swapa... ;> bo to jest
: > u mnie cala partycja swap :))))
:
: A swistak siedzi.....
: Linux nie wykorzystuje więcej jak 128MB partycji swap. Jeśli chcesz
: mieć więcej, to musisz sobie sprawić drugą partycję swap i dodać ją
: mkswap/swapon.
: Dlatego robienie pojedynczej partycji swap większej niż 128MB nie ma
: sensu.

Heh robilem reinstalke (zaczalem "kombinowac" z glibc ;> ) i zmienilem
to ;> teram mam dokladnie 167 swap :)

A top tak pokazywal - serio :) Moze kernel podaje ilosc zajetego
miejsca i sa jakies przeklamania? Lama na razie w linuchu jestem i
wierze w to co mi np. top pokazuje ;)

: > a system do nagrywania warto system zmienic ;) chodzby dlatego, ze
: > jest stabilniejszy :))))
:
: A to to prawda.

Nawet zauwazylem, ze szybciej sie plytki nagrywaja... albo to jest
zludzenie... cholera wie ;) pod shitem juz nie nagrywam (nawet RW, bo
po co tracic czas na mazanie go i ponowna probe? ;) ) wiec porownac,
nie porownam ;)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|