Re: Asus 50x

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 23:51:57 MET

Uzytkownik "Witold Wilk" said:

> ale to jest tylko teoria :) chodzi rowniez tez o zastosowanie. Jak
> pamietam mowiles cos o kopiowaniu plytek do nagrywarki? czyli jeli
> chodzil przez ~20 minut (4x CDR) to sie nagrzal... no i sie z tego
> powodu sp..... rozrusznik. Taka teoria dlaczego u mnie tyle chodzi -
> cieplo nigdy na zaden sprzet nie dzialalo dobrze ;) a asus ma to do

No, no.. ;), to tylko teoria. A bylo to tak: nie mialem wtedy CDR-a zadnego,
plyty czytalem nieczesto. Drugi z napedow (S400) padl po tym jak
katalogowalem sobie cdeki (zmienialem ok. 15 plyt). No to jest kolejna
paranoja w tym Asus-ie - mam czekac az "ostygnie" ;) ?

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl