Re: seagate baracuda

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:22:35 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Deibral, twierdzi
ze.......
: > czy ja gdziekolwiek napisalem, ze wierze? ;P ja wierze, ze to moze byc
: > 9-11, ale to i tak jest calkiem dobrze jak na 5400 rpms... :)
:
: EOT bo do niczego i tak nie dojdziemy!!!(bynajmnie nie znaczy to ze
: zmienilem swoje zdanie).;))

Dobra EOT z moje strony - ale tez nie zmienilem zdania, ze mam 9-11 ms
access ;)

: A tak dla przykladu - jak se odpalalem NU sysinfo dosowe pod winde to mi
: wychodzilo ze moj P60 to conajmnie P233 a dysk to najnowsze osiagniecie
: tehchniki(a byl to leciwy WD2540). Jakes wnioski, he?

nie nalezy wierzyc w to co pakazuje jakikolwiek program, lepiej zrobic
sobie samemu porownanie ;) np. zauwazylem, ze leciwy Seagate Medalist
ST11038 jest szybszy od mojego Seagate'a U4 ST36421 ;))))))

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|