Re: seagate baracuda

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 11:49:05 MET

> : > Jesli sie kupuje dysk, ktory sie wie, ze pada z przegrzania to sie go
> : > katuje? No bez przesady. kupic dysk, by mial padac. to juz nie lepiej
> : > wziac inna firme (Fujitsu, IBM, whatever)? Tacy ludzie mnie zabijaja -
> : > oczywiscie, ze user ma o to zadbac! zrzuce swoj dysk ze schodow, bo
> : > producent twierdzi, ze przetrzymuje przeciazenia ~35G (Seagate U),
> : > wiec _powinienen_ po tym dzialac...
> :
> : Po pierwsze: jak kupowalem moja barracude to byla nowosc i jeszcze nie
miala
> [...]

EOT bo do niczego i tak nie dojdziemy!!!(bynajmnie nie znaczy to ze
zmienilem swoje zdanie).;))
A tak dla przykladu - jak se odpalalem NU sysinfo dosowe pod winde to mi
wychodzilo ze moj P60 to conajmnie P233 a dysk to najnowsze osiagniecie
tehchniki(a byl to leciwy WD2540). Jakes wnioski, he?

Pozdrawiam
Deibral