SV: Romeo&Juliet

Autor: Magdalena Busk (magdalena_eliza_at_hotmail.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 20:04:07 MET

Filip Karonski <F.Karonski_at_biomerieux.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:908omg$9r$1_at_flis.man.torun.pl...
> Witam i prosze o pomoc!
>
> Dzis od rana jestem bombardowany mailami
> z zalaczonym plikiem .exe o w/w tytule.
> Maili tych oczywiscie nie otwieram,
> od razu won z nimi, ale mimo wszystko
> to badziewie instaluje mi sie na C:/WINDOWS/TEMP
> i robi balagan na dysku. Np. zamienia pliki z rozszerzeniem
> .jpg na jakies dziwne pliki, zas proba otwarcia takowego
> konczy sie zamiana rozszerzenia pliku na .exe
> Dalej nie probowalem, bo chyba nie warto.
>
> Wiem, ze wirus ten wysyla sie sam do wszystkich adresatow
> ze skrzynki, wlasnie w ten sposob go dostalem i wiem od kogo.
> [...]

Ja wczoraj tez dostalam kilkanascie listow z takimi wirusami! Nie wiem, czy
moj komp. zostal zainfekowany (moj maz niestety otworzyl je). Faktem jest,
ze zaraz padl mi Office, IE oraz OE! Formatowanie pomoglo, ale poczty nie
udalo mi sie odtworzyc!!! Czy to jest taki objaw dzialania tego wirusa???

Dzieki, magda