Re: Nagrywarka Ricoh MP7083 8x8x32

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:52:22 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Tomasz Matusiewicz,
twierdzi ze.......
: Czesc zamierzam kupic powyzsza nagrywarke, glownie jestem zachecony z
: powodu mozliwosci do ceny, wynoszacej 800zl. Czy ktos ma juz jakies
: przejscia z nagrywarkami Ricoh'a ? Moze lepiej dolozyc 150zl i kupic
: Yamahe 8x8x24 ?

RICOH calkiem przyzwoity sprzet, znajomy ma i sobie chwali (ponad
poltora roq). Jednak ja i tak bralbym cos z TEACa / pleXtora :) dla
pewnosci, ze biore praktycznie najlepszy obecnie sprzet. QAle jak
mowilem - RICOH jest spoko. Yamaha taka dobra na dluzsza mete nie jest
(afaik sie cos w niej wali) zbyt ciekawa alternatywa.

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|