Re: Romeo&Juliet

Autor: Piotr Walicki (piotr.walicki_at_dcom.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 20:16:06 MET

Szanowne ofiary nowej wersji romeo&juliette

tresc listu, ktory dostaliscie jest napisana w HTML i jezeli uzywacie
Outlooka z otwartym okienkiem podgladu do zapisania plikow na dysk wystarczy
podswietlic temat listu (niestety nie wystarczy zabicie procxesu
Alt+Ctrl+Del). W katalogu c:\windows\temp laduja pliki xromeo.exe i
xjuliet.chm. Do usuniecia skutkow dzialania robaka nie wystarczy jedynie
usuniecie tych plikow recznie z tempa. Zeby nie przeciagac pelna instrukcje
usuniecia romeo wraz z mozliwoscia pobrania pliku, ktory sluzy do
naprawienia znajdziecie pod www.mks.com.pl/conowego/20002101.html

pzdr

Użytkownik Magdalena Busk <magdalena_eliza_at_hotmail.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:HCSV5.1280$O%.212793_at_newsc.telia.net...