Potrzebuje pomocy - fachowcy przeczytajcie

Autor: sir Knox (sirknox_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 12:56:21 MET

Witam!
    Zmienilem caly sprzet, obecnie jest to Celeron500, pl.gl. Acorp 6VIA83,
TNT2 M64 32MB, 128Ram'u, SB PCI 128, HDD 10.2GB podzielony na 2 partycje i
drugi 3.2GB. Win ME.
Chodzi mi to nie ciekawo. Na poczatku zadna gra sie nie uruchamiala,
zainstalowalem VIA4in1. Sa efekty, ale w Sims'ach brakuje myszki (mam PS2 z
kolkiem). Przy uruchamianiu kompa jest komunikat " Suggested DRAM CLOCK is
133". Pamieci sa 133, mialem 100 i wyskakiwal ten sam komunikat ale z cyfra
100.
Na plycie nie ma zadnego jumpera do zmiany czestotliwosci. Fakt jest tabelka
z opisem zworek JP7 ale samego JP7 nie ma.
Przegladajac strony w sieci nie ma plynnego przewiania, strona "skacze",
Wiadomosci grup dyskusyjnych "laduja sie" bardzo dlugo, a sam OE zamyka sie
jeszcze dluzej. Nastepny objaw: na ikonie Moj komputer wybieram wlasciwosci,
nastepnie zakladke Wydajnosc i System plikow - bardzo dlugo czekam na
otwarcie okna z Wlasciwosciami systemu plikow.
    Panowie, pomozcie, co jest grane???

Pozdra

--
sir Knox