Re: Potrzebuje pomocy - fachowcy przeczytajcie

Autor: SoTho (sotho_at_poland.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 20:28:19 MET

Komunikat ten wyskakuje gdy masz celerona dziala on na magistrali 66 i
pamiec nie bedzie szybciej taktowana niz magistrala.Mozesz co najwyzej
podkrecic ja w biosie.
Musial bys zmienic procka na PIII i ten problem by znikl.

Co do wydajnosci to sprobuj zainstalowac od nowa system (po usunieciu
starego) najlepiej WIN98se.
Ja mam 6VIA82b i C433 i komp dziala OK.