Re: Abit KT7 RAID + IBM DTLA 307015 = slaba wydajnosc ?

Autor: Pawel Kowalski (kowal13_at_poland.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 13:06:10 MET

> Z roznych opracowan wynika, ze moj dysk powinien miec
> ok. 19000 na sterowniku HPT 370 (tyle gdzies maja
> Baracudy).

Szczena Mi tydzień temu opadła jak na Sandrze
uzyskałem wynik ok 12000 punktów na tym samym
dysku. To za mało mówię sobie, instalowałem
wszystko co się dało, próbowałem zmieniać
ustawienia w Biosie i nic. Wiesz co pomogło ?
Zainstalowanie nowszej Sandry ... :))))))
Sam nie wiem jak to możliwe, pamiętam że
tamta stara która pokazywała Mi zaniżony wynik
miała porównania z duronami i celeronami
a ta nowsza to już pentium 4 nawet :)
Dziwne że wynik zależy od wersji
programu testujacego :) Ale powiem Ci że
na tej nowszej Sandrze nie widziałem na tym
dysku (a sprawdzałem już 3 takie) wyniku
poniżej 24000, zawsze od 23000 do 24000.

--
Pozdrawiam
Paweł Kowalski