Re: Potrzebuje pomocy - fachowcy przeczytajcie

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 13:27:12 MET

sir Knox wrote:

> Witam!
> Zmienilem caly sprzet, obecnie jest to Celeron500, pl.gl. Acorp 6VIA83,
> TNT2 M64 32MB, 128Ram'u, SB PCI 128, HDD 10.2GB podzielony na 2 partycje i
> drugi 3.2GB. Win ME.
[...]
> Panowie, pomozcie, co jest grane???

Czy w czasie tych wolnych reakcji miesz cały czas dyskiem? Jakieś
konflity? Sprawdź wydajność dysku - może coś ze sterownikiem nie tak
(nie instaluj sterownika IDE VIA - robi lepiej tylko w win95, w
nowszysch standardowe są lepsze).
Możesz najpierw sprawdzić, czy defragmentacja dysku (Speed dyskiem, nie
windzianym fragmentatorem) coś pomoże. Wywal z autostartu niepotrzebne
rzeczy, ustaw stałego swapa (256 mega powinno wystarczyć).
IMO zmień system na 95,98 albo NT. Zobacz sobie ile me zabiera na dzień
dobry ramu i swapa (tylko się nie przewróć). Płynne przewijanie IE to
lepiej wyłącz, jakiego procka byś nie miał, to takie przewijanie obciąża
go na 100%.

Co do komunikatu o pamięci, to nie mam pojęcia o co chodzi i co go może
wyświetlać.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm