Siła Linuxa oraz AGPx0.6 i RS9F25M -- na tle białostockich serwisów komputerowych...

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 04:13:28 MET

Od pewnego czasu zgłaszam na Grupę
problemy z AGP, RS-owym połączeniem
drukarki i dziwną nieustępliwością
Linuxa... Otóż dostałem sporo pomocy
na Grupie, ale wyruszyłem po nią [pomoc]
także do białostockich serwisów/sklepów/firm
komputerowych...

Odwiedziłem sześć (lub siedem -- dokładnie nie
pamiętam) takich miejsc i ośmielam się zauważyć,
że najsympatyczniej (i najskuteczniej) zostałem
potraktowany w sklepie/firmie/serwisie Formica s. c. :)

Pomimo tego, iż nie jestem klientem tej Firmy -- nic,
albo prawie nic tam jeszcze nie zakupiłem -- to jednak
dostałem bezpłatnie potrzebne mi programy i instrukcje,
za co mam odwagę publicznie podziękować -- co niniejszym czynię. :)

Z wdzięcznością,
Leszek Ciszewski z Białegostoku. :)