Re: Wirus z komputera na telefon komórkowy

Autor: Piotr B. (smierc_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 22:14:38 MET

Użytkownik "trashcan man" <trash_at_military.milnet.pl> napisał w wiadomości

> btw. wytoczyles juz proces temu wirusologowi ? ;->

Nie zagladalem na stronke IDEI, ale przewaznie zeby wyslac SMS'a z sieci
trzeba zaakceptowac kilka warunkow, z ktorych jednym jest zakaz wysylania
tresci, ktore w jakikolwiek sposob moga zadzialac na szkode adresatowi.
(mniej wiecej tak jest na stronie Lycos.de, z ktorej czesto wysylam SMS'y do
Niemiec). Na podstawie tego i zdobytego nr mozna sadze realnie cos
zwojowac...

> z kafei ? polemizowalbym.
Z kafei nie powinno byc problemu (przynajmniej formalnie). Oczywiscie i tak
jest masa "okazji", ktorych nie da sie udowodnic - np. uczelnie.

> ciekaw jestem, czy idea ma prawo podac takie informacje.
Mysle, ze jak sie to dobrze umotywuje to podadza takie informacje...

Pozdrawiam-
Piotr