Re: ZOLTRIX sagita

Autor: Boss (boss_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 20:46:24 MET

cieszę się że ktoś czyta o moich problemach z modemem:) i tyle mogę się
cieszyć!
Ciekawe rzeczy piszesz, jaką wersję RPM masz?
Ja mam najnowszą wersję 2.00.0010 z licencją i nic takiego nie ma
miejsca!!!. Rejestrator niczego nie koryguje, przynajmniej u mnie. O ile to
prawda z tą korekcją, to jak skonfigurować go aby tak się zachowywał?
Załóżmy że daję komendę "rozłącz teraz", modem rozłącza połączenie z TPsą
(co potwierdza biling), ale gdy podniosę słuchawkę aparatu telefonicznego,
słychać jeszcze przez około 40 sekund pisk modemu. W tym czasie RPM nalicza
sekundy, gdy pisk ustaje koniec naliczania i żadnej korekcji poślizgu:(
Co wy na to?
pozdr.
                Boss