Re: ZOLTRIX sagita

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 21:29:14 MET

Użytkownik "Boss" <boss_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> cieszę się że ktoś czyta o moich problemach z modemem:) i tyle mogę się
> cieszyć!
> Ciekawe rzeczy piszesz, jaką wersję RPM masz?
> Ja mam najnowszą wersję 2.00.0010 z licencją i nic takiego nie ma
> miejsca!!!. Rejestrator niczego nie koryguje, przynajmniej u mnie. O ile
> prawda z tą korekcją, to jak skonfigurować go aby tak się zachowywał?
> Załóżmy że daję komendę "rozłącz teraz", modem rozłącza połączenie z TPsą
> (co potwierdza biling), ale gdy podniosę słuchawkę aparatu telefonicznego,
> słychać jeszcze przez około 40 sekund pisk modemu. W tym czasie RPM
> [...]
Witam!
Rpm mam w wersji 1.02 licencjonowany inaczej ale tym akurat niema sie czym
chwalic.
Korekcji zadnej nie ustawialem czyta z dziennika modemu (w konfi modemu daj
ptaszka )
Ale prawda jest ze niesprawdzalem przez sluchawke telefonu czy po
rozlaczeniu modem piszczy (sprawdze przy okazji)

--
Pozdrawiam
meka_at_polbox.com