Re: Duron 750

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 23:28:59 MET

"R D." wrote:
> No to mnie uspokoiliscie, dzieki za informacje.
> A Sandra nowa (Millenium, nowszej chyba nie ma) temp tez pokazuje o 30=
 =B4
> zawyzona BIOS tez nie stary - z wrzesnia. Do tej p=
ory
> mialem Sandre za dobry prog diagnostyczny
> ale teraz widze ze przynajmniej przy duronach rob=ED sporo bledow.
> pozdrowka

Ja nie by=B3bym taki spokojny na Twoim miejscu. Sk=B3adali=B6my w firmie =
ju=BF
kilkadziesi=B1t komputer=F3w z Duronami. Prawie =BFaden nie mia=B3 przy s=
tarcie
wi=EAcej ni=BF 40 stopni. Ostatni co prawda mia=B3. Nie mogli=B6my sobie =
z nim
poradzi=E6. Chwil=EA po w=B3=B1czeniu BIOS pokazywa=B3 39, 42, 45 stopnia=
=2E Po
mocniejszym doci=B6ni=EAciu r=EAk=B1 radiatora temperatura spada=B3a mome=
ntalnie.
Na nic zda=B3y si=EA kombnacje i odklejanie raro=BFnych gumek. Konieczne =
by=B3o
kupienie radiatora z mocnym dociskiem (akurat si=EA nam sko=F1czy=B3y). P=
zmianie radiatora temperatura w BIOSie nie przekracza=B3a 40 stopni. (By=B3=

to Duron 700)
Jeden z pierwszych Duron=F3w kt=F3ry kupi=B3 m=F3j znajomy te=BF mia=B3 p=
roblem z
przegrzewaniem. MotherBoard monitor po d=B3u=BFszej pracy pokazywa=B3 55-=
58
stopni po czym nast=EApowa=B3o ca=B3kowite zawieszenie (Duron 600). Zmian=
wiatraczka spowodowa=B3a, =BFe po d=B3u=BFszej pracy temperatura wynosi 4=
2-46
stopni.

Nie pisz=EA tego, =BFeby zanegowa=E6 poprzednie wypowiedzi, ale je=BFeli =
b=EAdzie
Ci si=EA zawiesza=B3 w dziwny spos=F3b (bez =BFadnych b=B3=EAd=F3w i komu=
nikat=F3w) to
wiesz gdzie najpierw szuka=E6 przyczyny.

Kupili=B6my dzisiaj wiatraki z JTT, jest na nich wyra=BCnie napisane Duro=
ny
(i chyba te=BF Athlony) do 850 MHz. Maj=B1 na prawd=EA spory docisk - gru=
ba
spr=EA=BFyna i solidny radiator.

-- =

Pozdrawiam