Re: Plyta Abit KT7 RAID i Duron 700 - pomocy !!!

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 23:39:36 MET

Użytkownik "Robek" <robczer_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczow.
>
> Mam ogromny i dziwny problem.
> Kupilem plyte Abit KT7 RAID i procka Duron 700.
> Po wlaczeniu komputera z przycisku wszystko startuje i jest O.K.
> Po wylaczeniu i probie ponownego wlaczeniu komputera z przycisku
> slychac ze cos tam startuje (tzn. dysk) ale ekran pozostaje czarny,
> tak jakby komputer nie mogl sie obudzic.
> Pomaga wyjecie kabla zasilajacego z zasilacza i ponowne wlozenie.
> Po tym komputer znowu startuje normalnie.
> Sprawdzalem z roznymi zasilaczami, pamieciami i kartami grafiki,
> [...]
Sprawa rzeczywiście dziwna, ale miałem podobny problem. Rozwiązała go
wymiana procka na inny (ta sama prędkość i seria). Ten wymieniony wstawiony
do innej płyty (nie KTT raid) działał bez najmniejszych problemów, chociaż
na innej KT7 nie chciał. Może niedopasowanie charakterów? ;-))
Pozdrowienia
Wigwam