Re: Duron 750

Autor: R D. (dymir_at_chello.at)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 19:52:13 MET

"LoKo" <hubert_at_west.tarnow.pl> schrieb im Newsbeitrag

- ciach

> Na stronie AMD (nie pamietam dokladnie w jakiej czesci) i na procku jest
> symbol ktory mowi o temperaturze dopuszczalnej dla procka.
> Dla Duronow temperatura pracy jest w przedziale 60-90 stopni C.
> I sa to dane producenta. W praktyce nie ma najmniejszych problemow w pracy
> tych prockow a sprawdzalem i to pare zestawow.

No to mnie uspokoiliscie, dzieki za informacje.
A Sandra nowa (Millenium, nowszej chyba nie ma) temp tez pokazuje o 30 ´
zawyzona BIOS tez nie stary - z wrzesnia. Do tej pory
mialem Sandre za dobry prog diagnostyczny
ale teraz widze ze przynajmniej przy duronach robí sporo bledow.
pozdrowka
ryszard