Duron 750

Autor: R D. (dymir_at_chello.at)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 17:31:17 MET

Czesc !
Kupilem durona 750 i zaczely sie moze nie problemy
ale na pewno niejasnosci, procek byl z deski (OEM)
wiec ani slowa opisu, dane tech itp, na nim stoi chalupa
a na niej wentylator (czyli chlodzenie) a mimo to BIOS
pokazuje mi temperature 48 `C i to na luzie. Mialem przedtem
Celerona 300A (czyli skok w bok) gdzie radiator byl maly, wiatrak tez a temp
nie przekraczala 35 stopni. Wie ktos jakie sa dopuszczalne
temp dla duronow . Na stronie AMD nic nie znalazlem, ale
wiem ze procki AMD zawsze zuzywaly wiecej pradu i oddawaly
duzo ciepla.
Drugie pytanie - Sandra uskarza sie ze AGP i PCI leca na zbyt
duzej czestotliwosci (100 i 50 Mhz) choc mam wlaczone w BIOSie
Auto Detect DIMM/PCI CLK. Ale moze ona nie zna sie na duronach.
Jesli ktos z posiadaczy duronow mnie uswiadomi lub podpowie adresik
gdzie te dane znajde, ma moja dozgonna wdziecznosc.
I jeszcze moze Vcore.
TIA
cu
Ryszard