Re: Abit KT7+Duron700 Problemy

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 12:59:24 MET

Hi,

Prestidigitator wrote:

> Sorki za lamerstwo - które dotyczą EEPROM-u (jakieś przykładowe nazwy)?

Trudno mi powiedzieć, nie znam tej płyty... Najprawdopodobniej będą to zworki
umieszczone koło kości Flash (najprawdopodobniej będzie w podstawce), ale
też nie wiem, czy można tam coś sensownie ustawić. Zazwyczaj jest tylko
regulacja napięcia programowania (5V/12V), a to tutaj nie ma nic do rzeczy...

Jeśli nie przestawiałeś żadnych zworek, to wszystkie powinny być OK, a
więc chyba nie ma co w nich grzebać tylko trzeba zajechać do sprzedawcy
żeby powiedział co z tym jest :(

> Chrome Orb? OK, może i tak się to nazywa.

Obiegowo się to tak nazywa :-) Nazwa, którą podałeś, jest poprawną nazwą
handlową.

> W każdym razie trochę się musiałem
> namęczyc, żeby to wsadzić na miejsce. (mam nadzieję, że nie przegiąłem z tym
> odginaniem kondensatorów, i że nie pokruszył mi się procek pod COrbem -
> wyczytałem w jakimś wątku, że to grozi przy DuronIE)

Chrome Orb ma już takie montowanie, które nie kruszy Duronów. Co do
kondensatorów, to sprawdź czy wszystkie siedzą pewnie i nie odlutowały
się od płyty ;-)

> Przy okazji pytanko, dużo mogę zyskać smarując pastą, zamiast pozostawić tę
> maź, która juz była na tej COrbie?

Zależy jaka to maź... Jeśli rzeczywiście maź, to może lepiej zostawić.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |