Re: Abit KT7+Duron700 Problemy

Autor: Prestidigitator (prestidigitator_at_interia.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 12:05:15 MET

> Rozumiem, że ten "znak zachęty" to kursor po prostu? :-) (znak zachęty to
> np. "C:\>" albo "$" -- to już wymaga załadowania systemu operacyjnego).

Kursor :)

> To pewnie płyta w jakiś sposób rąbnięta... Sprawdź jeszcze zworki
wszystkie
> na niej (szczególnie dotyczące EEPROMu), ale pewnie będzie do wymiany.

Sorki za lamerstwo - które dotyczą EEPROM-u (jakieś przykładowe nazwy)?

> Chrome Orb :-) Jak dobrze założony, to bardzo skuteczny :))

Chrome Orb? OK, może i tak się to nazywa. W każdym razie trochę się musiałem
namęczyc, żeby to wsadzić na miejsce. (mam nadzieję, że nie przegiąłem z tym
odginaniem kondensatorów, i że nie pokruszył mi się procek pod COrbem -
wyczytałem w jakimś wątku, że to grozi przy DuronIE)
Przy okazji pytanko, dużo mogę zyskać smarując pastą, zamiast pozostawić tę
maź, która juz była na tej COrbie?

Prestidigitator