Re: Abit KT7+Duron700 Problemy

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 10:20:39 MET

Cze!
Użytkownik "Prestidigitator" <prestidigitator_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:8vt8g6$da4$1_at_news.formus.pl...

> Pamięć jest OK - z Celeronem działa
..ale niekoniecznie musi z nową plytą z Duronem, bo on wymaga naprawde
dobrej pamieci

> Płyta ??? (jakby nie działała, to czy miałbym jakikolwiek komounikat na
> ekranie?)
roznie bywa, zasadniczo nie (napewno taki jak ty masz jest oznaka bledu
plyty)

> Procesor ??? (jakby nie działał, to czy miałbym jakikolwiek komounikat na
> ekranie?)
j.w. ale raczej w ogole znaku zycia nie daje

> Chłodzenie - wydaje mi się, że radiator przylega bardzo dobrze, w każdym
> razie nie da się nim poruszyć nawet o milimetr. Pamiętam, że w
specyfikacji
> było, że ma 5500rpm.
zaraz po wlaczeniu (tzn. kilka sek. po zgloszeniu sie k. grafiki i przejsciu
testow biosu) nie jest nawet potrzebne chlodzenie, bo owszem zagrzeje sie
ale mowie - kilka sie nic sie nie stanie (czyli chlodzenie nie mam wpływu)

Rafal