Re: P³yta - POMOCY

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 02:34:25 MET

U¿ytkownik "Jacek B." <turin_at_prom.ds12.agh.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
> Mam nastêpujacy problem.
> Posiadam sprzet: ABIT BE6-2, Celeron 466, RIVA TNTM64, jakis SoundBlaster
> 128, dysk IBM UDMA-66/7200 20 GB, jaks sieciowka zgodna z NE2000
(longshine

Nie patrz na reszte konfiguracji poza Abit BE6. Jaki ona ma kontroler HPT
(366/370/370RAID)?
Ostatnio w trzech zlozonych prze ze mnie kompach padly dyski. Dwa razy
Fujitsu i raz Samsung. Jakby to byl tylko samsung to bym zwalil na dysk
ale...
We wszystkich pierwszy objaw nie startuje winda. Bady sa zawsze do
pierwszych 150MB.
Przeto zaczynam sie obawiac czy przypadkiem HPT nie robi jakis przekretow.
Moze puszcza przez makaron za wysokie napiecie i dyski czasem tego nie
wytrzymuja. Sprobuj pojezdzic troche na udma33 i zobacz czy bedzie ok
(napewno wolniej)
Muzzy