Re: Prosze o opinie o dyskach Samsunga (8,4)

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 02:38:32 MET

Użytkownik "Remigiusz Franek" <remigiusz.franek_at_hogart.com.pl> napisał w
wiadomości news:8vlapj$mhs$1_at_news.tpi.pl...

> To zalezy. Te nowe dyski sa calkiem niezle. Mam jako drugi dysk (do
> przechowywania danych) Samsunga 40GB (5400). Za 700 dostajesz cichutki
dysk,
> calkiem szybki (nie jest to IBM 7200, ale w HDTachu spokojnie wyciaga
> srednia z calego dysku ponad 26000 kb). Takze jesli komus zalezy na
> pojemnosci i a nie demonie predkosci, z czystym sumieniem polecam. Sa to
> naprawde niezle dyski.
>
> Remi.

To mnie pocieszyles bo tydzien temu kupilem sobie taki i szukalem opini
(troche dziwne ze po zakupie ale jak jest trzy lata gwarancji to niech sie
dzieje co chce)
Dysk faktycznie nieslyszalny ale wbrew temu co piszesz wcale nie wypada tak
blado z innymi w szybkosci (fujitsu, ibm)
Muzzy