Re: Plyta PC Chips M754 (z TNT2, sieciowka, modem) - przeciwskazania ?

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 12:11:07 MET

Użytkownik El presidente <postmajster_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aobj1tk5veb88b9gtilv9egcmceih0s9o6_at_4ax.com...

Bo

> Sporawo, przez moje ręce przewinęło się kilkadziesiąt komputerów
> zawierających płyty tej firmy (zajmuje się serwisem i rozbudową
> komputerów od ponad 10 lat

Zwracam honor :)

Przez moje nie przewinelo sie niewatpliwie az kilkadziesiat, ale te ktore
mialem ja sam, jak i te ktore zamontowalem, tak jak pisalem wczesniej, nie
sprawialy najmniejszych problemow. Z drugiej zas strony nigdy nie
twierdzilem ze nie jest to tandeta :) ale wszystko sie musi sprzedawac :)
Nie wszyscy powinni jezdzic mercedesami bo bylo by nudno, a jak kogos nie
stac na auto to kupuje malucha bo tez chce jezdzic :)))

P.S. Co do mnie samego, to dosc czesto zmieniam sprzet i nie lubie wywalc
kasy zeby ja potem tracic. Lubie miec wszystko zintegrowane. Jak sie pozna
taki sprzet i dobrze z nim obchodzi to moze bardzo dobrze sluzyc, a co do
psucia to psuja sie takze najlepsze plyty "sila wyzsza".

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779