Re: Plyta PC Chips M754 (z TNT2, sieciowka, modem) - przeciwskazania ?

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 00:09:10 MET

On Mon, 20 Nov 2000 14:42:29 +0100, "Misiek" <misiekpm_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Ile miales takich plyt ze tak twierdzisz, czy moze tylko tak czytales ? Bo
>ja nie nazekalem i wszystko bylo stabilne i nigdy sie nie zepsulo, ale
>zakladajac, ze w biurach pracuja ludzie nie majacy pojecia o komputerach no
>to moze zeczywiscie jakis "fachowiec" cos sknocic :))

Sporawo, przez moje ręce przewinęło się kilkadziesiąt komputerów
zawierających płyty tej firmy (zajmuje się serwisem i rozbudową
komputerów od ponad 10 lat). Mocno odradzam stosowanie tanich płyt
głównych do czegokolwiek, szczególnie do zastosowań biurowych.
Większości ludzi wydaje się, że tanie wyroby od drogich różnią się
wyłącznie ceną - jest to bardzo fałszywy pogląd, i nikomu nie życzę,
by przekonał się o tym na własnej skórze. Dlatego radzę jeszcze raz:
NIE OSZCZĘDZAJCIE NA PŁYTACH GŁÓWNYCH. Inna sprawa, jeśli kogoś nie
stać finansowo - niech kupuje tańsze, ale nie tanią tandetę. Co do
"fachowców" - o wielu takich słyszałem, wielu widziałem, i wielu będę
musiał jeszcze zastrzelić ;-))).

Pozdrawiam.
PZWMDK.

PS. Może na jakimś (powiązanym z Pecetem) WWW dało by się zorganizować
coś w rodzaju rankingu sprzętu (płyty, CD, nagrywarki, dyski) ?