Re: Nagrywanie płyt audio

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 11:55:41 MET

Użytkownik Andrzej Lawa <alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8vcgj4$9ot$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Eeeeeetam... Próbowałem na różnych, i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się,
> żeby zwykłego CD-R wieża nie odczytała.
>
> BTW: mam wieżę Technics (jakieś 1.5 roku) a moja rodzinka ma "jamnik"
> Panasonic (też coś koło tego). Wiem firma niby ta sama, ale ja nie o
tym...
> Chodzi mi o to, że tym udawało się czytać płytki CD-RW (gdy w czasie
> wybierania zakupu testowałem wieże AIWA, SONY i Philips - w żadnej CD-RW
się
> [...]

W nowym sprzecie roznie bywa. Kumpel ma nowa duza, pozadna wierze Technicsa
i mu nie czyta CD-RW. Moja dziewczyna ma zajebisty kompakt DENONA, ktory
czyta jej nawet najbardziej powrysowane plyty bez zadnych skokow i tez jej
nie czyta CD-RW, ale za to kazdy cd'ek i zmieniacz PIONEERA samochodowy
czyta kazda plyte lacznie CD-RW.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl