[starocie] Jaka karta graficzna na PCI?

Autor: T. (tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 22:40:58 MET

Witam,

mam stary komputer, nie stac mnie na nowy, jedyne co moglbym sobie teraz
kupic (i co chcialbym kupic) to jakas larta graficzna 3d.
Nie chodzi mi o jakies fajerwerki, ale o cos lepszego od s3 virge dx 4mb
ktrego teraz posiadam.

mam p233mmx @ 266,
64 MB pc100 @ 75 (;-))
mobo asus tx97-e
i rzeczony virge.

Chodzilo by mi o cos na tyle lepszego, zebym np w Quake2 mogl odpalic
opengl, i zeby mi filmy w divx nie rwaly (hmm wiem ze proca slaba, ale
niektore divx da sie ogladac przynajmniej w oknie, a niektore w ogole nie ma
sensu bo mam 3 czy 4 fps - chcialby to zmienic dajac lepsza karte graficzna
czy to ma jakikolwiek sens ?)

Niestety mam tylko pci, nie mam agp - gdybym mial nie pisalbym tutaj...

Co moglibyscie polecic - riva128 , a moze jakis matrox (czy jest jakis na
pci?)
i ile to moze kosztowac ?

Bede wdzieczny za komentarze,

Pozdrawiam